TID



                   Var tar tiden vägen egentligen.....
                   Den här duken började jag brodera
                   i Frankrike förra semestern, och sedan
                   har den legat i sin plastpåse hela vintern,
                   jag som förr broderade dukar på löpande
                   band, jag har inte tagit i ett broderi sedan
                   förra semestern vad sjutton gör jag egentligen,
                   men nu har jag lovat att den ska få följa med ut
                   i husbilen denna helg, men jag lovar inte att
                   det blir något broderat....vi får se....det kanske
                   kommer något bildbevis om det blev några stygn
                   eller inte.........För övrigt kan jag säga att en macka
                   och lite insulin gjorde underverk med humöret.......
                   nu är det på topp igen...och sedan kom den minsta
                   sonen hem och grattade mig på namsdagen......kul..
                   Nej nu är det bäddning och plock som gäller för
                   resten av dagen, innan det blir dags för nästa pass
                   på jobbet, med Tarja även denna natt........kul kul....

                   Ha det gott..........Kram........           

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS i efterskott på din namnsdag,Märta är väl ett fint namn.Tur att en smörgås fick dej att må bättre.Ja du Anita,nu får vi se hur länge Hulviksbruden klarar av att hålla sig borta från bloggandet,hihi.Hoppas ni får bra väder när ni ska ut med husbilen.Ha det riktigt gott.Kram på dej

2010-05-11 @ 17:58:35
Postat av: ANITA

Tack .....Ja du, hon i Hulvik är snart på banan igen

jag blir ju lite sugen på att höra hur hönsen mår och ifall den där "tavlan" ska fram något i helgen

ha ha....spännande och se om vi får något svar....

Vi vet inte åt vilket håll vi ska åka för att få bra väder....till Finland kanske...Kram Anita....

2010-05-11 @ 20:20:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Halloj brudar!

Just nu är det mycket "tavla" och pendel som är på tapeten här i stugan.Det är klart att det blir mycket sånt.....Varför skulle det inte bli det?Måste ju träna en del nu....ska ju få utbildning i det hela.

Hönsen mår bara bra....och tupparna med;)

Snart bloggar jag igen....har funderat på att göra ett inlägg idag....får se om jag hinner(det är mycket nu).

Kram Madde

2010-05-12 @ 08:32:49
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....skönt att höra att djuren mår bra...och

ännu bättre blir det när det kommer i ett blogginlägg........Kram Anita.......

2010-05-12 @ 20:51:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0