SUR



                   Den där Goe Ludde han tycker
                   att har matte legat och sovit 
                   tills klockan 1305, då räcker
                   det , för nu vill han ut på en
                   liten kisspromenad, och lukta
                   och snusa i buskarna.....och
                   då är det bara för mej att intaga
                   stående läge...........................

                   Men just nu känner jag att jag
                   är inte på ett strålande humör
                   om jag gnäller lite om mina
                   sjukdommar kanske det blir
                   bättre....eller kanske inte......
                   men i vilket fall som helst ska
                   jag gå och intag min första
                   insulinspruta och till det en kött-
                   bulle macka och hoppas att ulcerösa
                   koliten håller sig i schack..........
                   Ja trot eller ej nu känner jag mig
                   lite gladare, för en får ju vara glad
                   att det inte är värre.......än så......

                   Nu får ni ha en bra eftermiddag
                   Kram Anita.................
     

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är en glad skit vännen......så du får gnälla lite du med någon gång.Det är ju aldrig jämmer och elände hos dig.....så det gör inget.

Gnälla är det ju så många andra som gör här i gnällbältet....så vi kan väl få gnälla lite vi med.

Kram Madde

2010-05-12 @ 07:46:51
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja eftersom jag bott här längre än hemma i Småland så har jag tagit efter lite av era traditioner....men du ska veta att det är förbaskat svårt...lika svårt som att berömma sig själv...som vissa gör, lika svårt har jag att gnälla....jag mår faktiskt dåligt av båda sorterna.......Kram på dig Glader........

2010-05-12 @ 08:01:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha...jag är nog lite likadan.

Jag avskyr människor som gnäller hela dagarna,aldrig kan något vara riktigt bra....bara så där lite halvt.

Likaväl så avskyr jag människor som är ego....är bäst på allt,ska vara värst och slickar sin egen skepnad.

Var glad att du inte har någon av de här personerna i dig...

Du Anita....är precis lagom mycket i allt.

Många kramar Madde

2010-05-12 @ 14:06:58
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hördududu.......Jag undrar om vi inte var enäggs- tvillingar i ett tidigare liv.....det måste vi nog varit......för du har ju samma tänk som jag.....

Kram Anita........

2010-05-12 @ 20:55:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0