Söndag kväll



              Vilken dag jag har haft i dag, jag har
              inte gjort någonting, Goe Gubben och
              jag har mest slappat på altan i dag.....
    
              Jag har suttit i en solstol med näsan mot
              solen nästan hela tiden och när det blev
              för varmt så doppade vi oss i tunnans 15
              gradiga vatten......det var friskt............
              sedan har jag nypit lite i mina pelargoner,
              när det blev för långsamt.............

              Goe Gubben stod för matlagning och disk
              Magnus hade varit hos en kompis här ute
              så han kom hem en sväng och hälsade på
              innan han drog in till stan igen nu i kväll....

              Jag måste säga att et har varit en perfekt
              Mors dag...........men nu är det slut med
              slappandet.......om 30 min börjar jag jobba
              och sedan dröjer det till strax efter 7 i
              morgon bitti innan jag får slappa igen.......

              Nu får ni ha en God natt............
              Kram Anita..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig morsdag du fick....hoppas att natten var lugn och fin den med.Nu hoppas jag att du sover gott.

Kram Madde

2010-05-31 @ 08:34:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja jag hade en riktig slappardag i går och det kanske inte var så bra för natten har varit döseg, det var länge sedan jag upplevde en så jäklar lång natt....men till slut blev klockan sju

och jag fick krypa ner i sängen och somnade på två röda........och vaknade till regn....Kram Anita...

2010-05-31 @ 15:33:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0