SÖNDAG 9/5

              Hej på er........

          Det är roligt att så många är inne
          och kikar på min blogg.....även när
          jag har blogg paus.....och ni behöver
          inte tala om vilka ni är......                          
       
          Nu ska ni som är inne och läser min
          blogg få reda på vad vi har pysslat
          med denna helg.......Håll till godo.....



               Tummen upp från Magnus, för dagens rätt....



        som var baconinlindad köttfärslimpa med ost........
        potatis gräddsås och lingonsylt...............................



         Sedan serverades det året första rabarberpaj med
         vaniljsås..........Gott......Gott..........



                             Fina gula penseer.....



                Det är klart att godingen måste vara med....



            Årets första knopp i min alpclematis...........

           Ja sedan har vi pysslat med lita av varje
           men nu har Magnus och Daniel åkt hem
           så nu är det bara disken kvar...............

           Hoppas att ni har haft en lika bra helg
           som jag har haft....och i morgon är det
           Måndag igen.......jippie......................

           Kram Anita.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!Jag visste inte att du hade bloggpaus i helgen,för jag har inte varit inne på min dator sen i fredags,när jag gjorde mitt sista inlägg.

Så skönt har det varit i helgen...

Kram Madde

2010-05-10 @ 08:39:19
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jo jag tog en liten paus, vi hade lite annat och pyssla med, så det har varit dåligt med datortrafiken över helgen......Kram Anita....

2010-05-10 @ 09:28:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Detsamma här.Ibland får man lägga bloggandet åt sidan.Man har ju ett liv med...hi hi.

Kram Madde

2010-05-10 @ 10:14:48
URL: http://trolldom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0