SOLIG TORSDAG 27/5

             Godmorgon.............

        Vaknade till strålande sol efter den
        första jobbarnatten, som gick bra,
        det är ju fullmåne och då får vi alltid
        lite mera att göra, men jag kom ifrån
        jobbet klockan 7....Tarja var tvungen
        att skriva ett protokoll i natt och det
        strulade lite så hon kom nog inte hem
        när hon skulle.........Men nu ska jag ta
        med min frukost och ut och sätta mig
         i sköna solen tillsammans med goa
         Ludde som redan har letat upp en 
         plats under syrenbusken.............

         Ha det gott.........Kram Anita.......



Kommentarer
Postat av: Madde

Mysig han är den där lille Ludde.

Ja såg du månen inatt? Jädrar vad stor och fin han var.....

Kram Madde

2010-05-27 @ 15:02:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde jag har sett fullmånen även denna natt, och han är så himla stor och fin och gul...hade jag haft kameran med mig hade det blivit ett foto, att

lägga ut påbloggen.....sov gott......Kram Anita...

2010-05-28 @ 05:09:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0