SOLIG SÖNDAG

                            Hej...........

                I dag sov jag till klockan två
                i detta underbara väder........
                strålande solsken............

                Goe Gubben har idag bjudit på
                grillat på altan, och jag har satt
                om mina pelagoner............
                Ludde har naturligtvis varit med
                och sett till att allt gått rätt till...

                Här bjuder jag er lite bilder från
                vår eftermiddag........haha......):


 
                          Goe Grillmäster him self.......



                   Han har gjort nötfärsbiffar med olika
                   fyllningar och kryddblandningar i....<gott...



               Till det blev det klyftpotatis.......tzatziki
               och lite grillade lökar och morötter..........





                   Halva vardagsrummet sett utifrån altan.....




                   Vilken underbar färg...........




                   Lilla underbara Linslusen Ludde
                   måste ju också få vara med.......


                 
                  Fint blickfång....trätunna med
                  fina pelagoner i...............

                 Ja det var min eftermiddag i bilder
                 Nu har Magnus och Daniel kommit
                 hem, så nu ska jag se till att de får lite
                 mat i sina magar.................

                 Ha det bra........Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fasen vad du är mysig vännen!

Jag ser bara lycka när jag läser din blogg.

Sen måste jag ju säga....Att du har gjort ett klipp vad det gäller goe gubben.Jädrar viken mästerkock han är.

Kram på dig



Madde

2010-05-02 @ 19:24:27
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Lycka och lycka, men jag har ju faktiskt inget att gnälla för egentligen.......sedan tror jag att Lars valde fel bana när han läste till civilingenjör.....

och sitta och hålla på med en massa dataprogram...

han hade passat bättre vid spisen tror jag...haha....

Kram tillbaka........

2010-05-02 @ 19:47:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0