Smögen bryggan



                  Här inne var jag och tittade på en
                  gammal fin kristallkrona som de
                  ville ha 9985 kronor för....och hade
                  jag haft 10 laxar så hade jag köpt
                  den direkt.............

  

                 Det var mycket av affärerna som
                 var öppet....här inne fikas det...



                       Fiskebodar................



                      Titta här........Ludde fick följa med....
                      Han tyckte det var såååå trevligt...



                   Här har de sågat av en del av huset...



                        Båtar och båthus finns det mycket av...



                  Den berömda smögen bryggan....
                  Nu har vi varit där..................

                  Kram Anita..................


Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt....jag blir faktiskt "lite" avis.

Ha det gott och njut nu vännen.

Kram Madde

2010-05-13 @ 15:36:17
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....Ja vi har det mysigt just nu Goe Gubben och jag..och Ludde naturligtvis.....vi tar igen oss efter långpromenaden på smögenbryggan och

tar oss ett glas vitt med färska räkor...mums...

Kram Anita......

2010-05-13 @ 15:45:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0