RABARBERSAFT



                  I går inhandlades det citroner och 
                  citronsyra, så nu ska detta ligga
                  och dra i 3 dygn, mörkt och svalt
                  sedan blir det god rabarbersaft....




                   Jag har gigantiskt mycket rabarber
                   redan, så pajen åt vi för några veckor
                   sedan..........Gott.....Gott.......




                   Lars har gjort två fina fågelbad
                   av bladen.......så de är använd-
                   bara till mycket de goda rabarberna.....

                   Ha det gott.........Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Rabarbersaft som är så himla fräscht och gott.

Jag får vänta lite till med att göra den...för mina rabarber är inte så stora.

Kram Madde

2010-05-19 @ 08:14:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Det är efter ditt recept så jag hoppas att den blir god....Kram Anita.....

2010-05-19 @ 15:35:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0