Priveligerad



            Sitter här i ensamheten....Lars och
            Ludde sover sedan länge....men jag
            har svårt att komma i säng..och det
            är ju så när man jobbar på natten
            eller andra skift......tänker då på
            Fredric och Erik som jobbar 5- skift
            dom måste ju ha svårare än mig att
            komma till ro ....inte undra på att de
            är svarta under ögonen ibland........

            Men jag skulle inte kunna tänka mig att
            jobba dagtid..så därför sitter jag här nu
            och det har jag själv valt....................

            Snart blir det sängen och jag sover nog
            länge i morgon...för i husbilen sover man
            gott och länge............

           Hoppas ni får en bra natt....ni som jobbar
           eller ni som sover........Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Det gör inget att man får sitta vaken ensam lite då och då.....bara man får ha sitt härliga nattjobb,eller hur?

Kram Madde

2010-05-13 @ 09:28:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....Nej det gör inget att sitta själv ibland, vi trivs ju med både du och jag...Kram Anita..

2010-05-13 @ 09:38:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0