ONSDAG 5/5



                         ONSDAG........

          I dag gick jag upp när Goe Gubben
          åkte till jobbet klockan sex...........
          och tog tag i den där fördärvade
          stryktvätten, som har en viss för-
          måga att bara ligga där och se dum
          ut, men nu är den struken och klar

          Nu är klockan snart 10 på förmiddagen
          och jag ska gå och lägga mig..ha ha
          fy sjutton vad skönt....jag öppnar bara
          dörren ut till kuvösen så kan Ludde gå
          ut och in som han vill................

          Det är dags för två jobbarnätter igen
          och klockan 16-19 har vi nattmöte med
          de andra nattarna i kommunen..........

          Ha en bra Onsdag....Kram Anita......

Kommentarer
Postat av: Madde

Sov gott vännen.....vi ses i eftermiddag.

Kram Madde

2010-05-05 @ 11:08:39
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du Madde jag sov till klockan ett....nu är det snart dags för möte......Kram.....

2010-05-05 @ 14:12:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0