OINBJUDNA Gäster




                         GODMORGON............
 
           Väl hemma från västkusten så hade vi
           eller snarare Ludde med sig en hel hög
           med oinbjudna gäster........Fästingar....
           usch fy vilka otäcka djur......vi har nog
           plockat bort 3-4 stycken som hade satt          
           sig fast och Magnus fick nog tag i 4 st           
           som kröp i pälsen, och i morse hittade
           Lars en som satt under magen på honom

           Jag tycker det kryper överallt på mig men
           det är nog bara inbillning för ännu har jag
           inte sett någon på mig...........

           Efter frukosten i går tog vi och lämnade
           Lysekil och styrde kosan hemåt, när vi
           kom till Lidköping stannade vi och var inne
           och käkade, för att sedan besöka Rörstrand
           som har fabriksförsäjning nere vid hamnen
           jag skulle ha tag på några blomkrukor men
           det fanns inga ....men Lars köpte sig en te-
           mugg som han ska ha i husbilen..............

           Tack Goa Madde för din Award.......den ska
           komma in i bloggen lite senare i dag, det
           gäller ju att fundera ut vad jag ska berätta
           om mig själv....men det kommer.............

           Ha en bra förmiddag..........Kram Anita........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita!

Usch och fy...fick ni med sådana små otäckingar hem.

Ja dom brukar gilla att gömma sig i hundarnas päls.

Annars har det varit rätt så lugnt på fästingsfronten här hemma...ändå springer ju båda mina hundar lösa här ute hela dagarna.Jag har väl tagit en 4-5 stycken på dom.

Hoppas att du har det bra....trots fästing-gänget.

Kram Madde

2010-05-17 @ 14:56:33
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja det var lite marigt det där med fästingarna men jag vänjer mig säkert vid det med nu när vi har skaffar jycken, det var nog inte sista gången han fick dom i pälsen....Kram Anita...

2010-05-17 @ 18:36:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0