MÅNDAG 24/5



                           Godmorgon..........

            Måndag i en ny vecka och en Måndag 
            som jag gillar....efter en jobbar helg....

            Det finns ju dom som tar med sin frukost
            kopp och sätter sig vid å kanten och lyssnar
            till brusande vatten.....jag får nöja mig med
            att ta med min kopp och Lars nybakade bröd
            med ost och paprika på och gå ut och sätta
            mig på altan och lyssna på vattnet som 
            cirkulerar i tunnan, men det är rogivande
            det också.........he he...........

            Gårdagen efter att jag vaknat gick i att
            städa kuvösen och putsa alla fönster där
            men nu är det gjort .......skönt..........

            I dag blir det nog att fortsätta med fönster-
            putsandet i det fina vädret........jag ska nog
            baka lite chokladmuffins också tror jag......

            Ha det gott i solskenet.....Kram Anita........       

Kommentarer
Postat av: Madde

Du den där frukosten verkar lika mysig den;)

Kram Madde

2010-05-24 @ 12:20:36
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Det smakade bra till vatten cirkulationen....Kram

2010-05-24 @ 17:02:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0