LYSEKIL



                            Hej på er...................

           Efter en god natts sömn och god frukost
           ska vi nu åka in till Lysekil för lite shopping
           Vi ska även gå på Thores konditori, för
           Ann-sophie och Malin har namsdag i dag
           och då ska vi dit och ta en god fika.........

           Sedan var vi inne på en loppis och jag handlade
           naturligtvis....jag som har så mycket loppis-
           saker där hemma, jag drar bara hem mera....
           jag ska bara upplysa om att vi var ett gäng på
           8 personer och det var bara jag som handlade

           Sedan var det någon uppvisning på torget
           lite chokladhjul och andra lotterier..........

           Jag måste säga att i dag har vi haft lite Madde
           väder här nere, det har regnat...............

           I kväll blir det tacco och Janssons frestelse
           ja en kanske inte så bra kombination men 
           jag gillar Jansson och Lars gillar taccos....
           därför blir det så i kväll..............

           Nu får ni ha en bra Lördagkväll.........
           Kram Anita...........

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0