FREDAG

               Hej alla glada.....

Så var det dags för ännu en jobbarhelg
fast denna helg är det "bara" en kort-
helg....så jag får halva Söndagen till-
sammans med Goe Gubben, det är bra
om vi vill hitta på något att göra, så går
det bra........

Annars tänker jag ta mig ut och rensa
"muren" på framsidan i dag, jag hoppas
att det inte börjar att regna för då är
det kört, jag köpte ju gula tagetes i
Hidingebro i går och de behöver komma
ner i jorden.....

Det blir en sväng till apoteket också i
dag för jag ska köpa ett fästinghalsband
till Ludde, för vi plockar fortfarande fästingar
på honom sedan vi var på Västkusten, vi har
nog plockat 25 stycken på honom vid det här
laget, och vi hittar fortfarande små som kryper
i pälsen och inte sugit sig fast ännu.............
stackars Ludde...........

Jag ska även sila min rabarersaft och hälla upp
på flaskor....ja den här dagen den tar nog också
slut vad det lider...................

Ha det gott...........Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen min.

Vilken mysig dag du har haft.Men stackars Ludde,med alla fästingar.Själv har jag bara legat på soffan och läst tidningar...är genomförkyld.Så du får styra upp nattlivet i Lekeberg utan mig.

Ha det bäst och kram.

Madde

2010-05-21 @ 14:33:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Men Madde då, vad träligt att du är sjuk, men den bästa boten det är att ligga på soffan och läsa och så Vademecum förstås, det blir svårt att vara utan dig men vi får försöka stå ut.....Kram Anita...

2010-05-21 @ 14:45:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0