FREDAG 7/5




                       GODMORGON FREDAG.........

         Vaknade med huvudvärk och en skrikande tom
         mage.......en jycke som gnäller efter mat och
         promenad.....men det är ju fredag och ledig
         helg........blåser gör det så mina röda runda "blom-
         krukor" på framsidan har blåst omkull och låg och
         rullade på gräsmattan.......men solen skiner och det
         får man vara glad för........Jag har tagit ut fläskfile'n
         ur kylskåpet som ligger i marinad, jag tror nog att
         det blir grillat till kvällen, och till det blir det nog en
         krämig god potatisgratäng det är jag sugen på......

         Natten gick i  ett.....vi var inne och slängde i oss
         varsin risifrutti Tarja och jag, men vi satt på halva
         stolen, för vi har varit på språng hela natten, men
         vi var tvugna att åka in till Klassons mellan två besök
         för att gå på toa, det är mycket nu, men tiden går fort

         Den här helgen ska jag förbereda för husbilsåkande
         nu till veckan, jag jobbar måndag- tisdag, så det blir
         att dra i väg på onsdag middag kanske...men vart
         det är frågan.....vi får se vart vädret är bäst, dit åker
         vi....Lars vill till Bohuslän men vi får se vart vi hamnar
         det är ju halva nöjet bara att planera och sedan blir
         det inte så i alla fall....men för sjutton är det något som
         jag lärt mig på jobbet så är det att vara flexibel......Ha ha

         Nu är det dags för frukost.............
         Ha det bra.........Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är alltid bra att vara flexibel!

Kram Madde

2010-05-10 @ 08:35:04
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja är det något vi fått lära oss så är det att vara flexibel....Kram Anita....

2010-05-10 @ 09:30:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0