FREDAG 28/5



                          GODMORGON.......

          I mitt Kinesiska horoskop är min lycko-
          blomma en orange ros....jag har aldrig
          gillat orange särskilt mycket, men nu har
          jag börjat köpa oranga rosor och jag tycker
          faktiskt att de är rätt fina............en sådan
          bukett står just nu på mitt köksbord.........

          Jag rinde till Erik 0615 och då hade han just
          krypit ner i sin säng efter 1 vecka på Kreta
          han tyckte det var skönt att vara hemma igen
          och det tycker även hans föräldrar kan jag säga.

          Jag fick lift hem med snälla Tarja i dag för det
          är Goe Gubbens körvecka.....och jag blev
          mottagen hemma av en glad Ludde.....han vet
          att när jag kommer hem från jobbet får han
          låna min BH (han har någon konstig böjelse
          den hunden) men han vill ha min BH och han
          sitter så förväntansfullt och väntar på att jag
          ska ta av mig den, men i dag hände det sig 
          att när jag skulle trassla av mig den där jäkla
          stidsselen....åkte min mobiltelefon ur bröst-
          fickan på blusen och rätt ner i toaletten......
          och han åkte långt ner den faan.......
          men om jag säger så här...att jag har varit
          på äckligare ställen än toalettstolen och grävt
          Goe Ludde tog det med stort lugn och för till-
          fället ligger han med huvudet på BH:n och sover

           
 
                 Ha det gott...........Kram Anita........
         

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha.....vilket avslut på den här natten vännen.

Men vad skönt för Ludde att han fick sin älskade bh till slut.Sov gott vännen min.

Tack så jättemycket för alpclematisen...jag ska vårda den med kärlek.

Kram Madde

2010-05-28 @ 08:36:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja den där Ludde han är bra skön....han kom och väckte mig 1150 och jag öppnade ut till trädgården så att han skulle kunna gå ut, men då gick han och la sig på köksgolvet....hoppas att alpclematisen tar sig annars har jag flera....kram Anita.....

2010-05-28 @ 13:29:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo den är planterad...hoppas att den trivs där bara.

Kram Madde

2010-05-28 @ 17:07:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Är han lik mig så trivs han skit bra.......han får ju höra och se den vackra ån....Kram Anita....

2010-05-28 @ 17:58:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Hoppas du har sovit gott och är riktigt utvilad.Haha vilken skön Ludde du har.Ha en trevlig fredagskväll.Kram på dej

2010-05-28 @ 20:33:16
Postat av: ANITA

Hej Annelie....Jo när jag sov så sov jag gott....Tack......ja den där Ludde...jag vet inte om han är en hund eller förklädd människa...underlig är han men så himla goooo...Ha

en trevlig kväll du också....Kram Anita....

2010-05-28 @ 21:03:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0