Flyttdags



                             GODMORGON...............

                 I dag skulle jag ha badat i denna saltvatten
                 bassäng......men ni ser ju själva den är stängd
                 Jag undrar om det beror på att jag hade tänkt
                 hoppa i spa't i dag..............

                 Men än finns det hopp.....i dag ska vi flytta på
                 oss....vi ska åka till Lysekil och hälsa på tjocka
                 släkten, och jag vet att där är det bad premiär
                 just denna helg...............

                 Annars har natten varit god, som den alltid är
                 i husbilen.......nu är det dags att ta hand om
                 frukostdisken....sedan får vi se om badet blir
                 i dag eller i morgon......spännande...........

                 Ha det bra alla ni.....Kram Anita.................

Kommentarer
Postat av: Annelie

Å fy fabian,tänker du slänga dej i plurret när det är så kallt.Du är ingen badkruka du inte,hihi.Hoppas ni har bättre väder än vad vi har.Kram på dej

2010-05-14 @ 15:05:12
Postat av: Madde

Åh hälsa Lysekil.Det är så himla fint där.

Vi låg där med husvagn för 2 år sedan.

Spännande med ditt dopp;)

Kram Madde

2010-05-14 @ 16:30:20
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Annelie....nu är det snart dags för badet...här skiner solen och vi går i kortärmat och shorts....

Kram Anita.......

2010-05-14 @ 17:06:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....här skiner solen så himla rart...snart är det dags för badet....klart att jag hälsar Lysekil från dig......Kram Anita.....

2010-05-14 @ 17:09:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0