EFTERMIDDAG



I dag när jag vaknade blev jag serverad....Boeuf Bourguignone.......
så himla gott.....Sedan kom Magus, Daniel och Johan hem och
smakade på grytan....och när vi sitter runt köksbordet kommer
farmor också en sväng, hon blir alltid så glad när hon träffar pojkarna
hon hade haft en tuff vecka med fönsterputs, och iordningställande av
uteplatsen, och hon är ju ingen ungdom längre har nyss fyllt 77 år....
När alla hade gått gick jag och la mig och sov 2 timmar innan jag blev
väckt för att intaga nästa måltid som serverades...............



Ja varma mackor, så nu sitter jag här och är mätt fullsövd och glad..
så nu är det bara att invänta tills klockan blir 2045 så jag kan åka
till goa jobbet, och fara runt i kommunbilen i 10 timmar.....

Ha det bra........Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har det bra du vännen!

2010-05-02 @ 02:11:40
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det är gott att bli serverad god mat när man kör

nästan ett helt veckopass på 3 nätter....Kram Anita.

2010-05-02 @ 17:04:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0