BINNINGESKOGEN OCH BACKA

             Vi fortsatte vår resa hemåt genom
             Binningeskogen och stannade till vid
             Backa kraftstation, och som alltid in-
             finner sig ett lugn när jag ser vatten,
             jag skulle kunna stå hur länge som
             helst och bara titta ner i det virvlande
             vattnet för jag vet att har jag stått och
             bligar tillräckligt länge då förstår ni då
             får jag se honom...............Näcken....































                Ja någon näck kom det aldrig men 
                jag hade ju Ludde med mig, det
                var nog därför..........................
         

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du...detta vatten.Man blir så lugn när man är vid vatten.Jaså då har ni ju varit i mina krokar idag.

Synd att jag inte visste det....då hade jag skickat en flaskpost till dig vännen.

Kram Madde

2010-05-26 @ 16:09:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej.

Idag har vi haft mulet hela dagen, solen borjar precis komma fram genom malnen. sa dagen har bestatt av strandpromenad, en vanda pa stan och lite snorkling i havet, forsta doppet i havet, och det var inte sa farligt nar man val hade kommit i. imorgon ska det tydligen bli fint vader, sa da ska vi se till att snorkla lite till och gora slut pa bilderna i undervattens kameran vi har kopt. nu ska vi upp pa stan och forsoka hitta en biff, och hoppas pa att vi slipper pannbiff.

2010-05-26 @ 17:45:39
Postat av: Anita

Haha ja det hade varit skoj med lite flaskpost, när jag stod och kikade efter näcken....kram Anita...

2010-05-27 @ 00:10:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Erik...vad tråkigt att ni har haft molnigt...snorkling var väl roligt i det fina och klara vattnet......ja pannbiff kan ni ju äta hemma...så tag någon annan god köttbit

Hälsa Jessica och ha det bra......kram kram....

2010-05-27 @ 00:15:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0