BH-LUDDE

                          TREVLIG HELG........

               Nu har jag vaknat och nu är det helg........
               Ludde och jag har sovit gott........ha ha
               Ludde har sovit bäst av oss två...........
               och det var nog för han låg så skönt
               och att det luktade matte tror jag.....






           Helt utslagen är han den Goe Luddegubben.........

           Nu får jag önska er en trevlig Fredagkväll..........
           ......................Kram Anita.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fasen vad speciell han är den lille killen.

Ha ha ha det är inte klokt en hund som är tokig i bh:ar......

Ha en skön helg du med vännen<3

Kram Madde

2010-05-28 @ 17:06:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jag sa just till Goe Gubben vad skrattade vi åt innan vi hade Goe Ludde......Kram Anita.....

2010-05-28 @ 18:00:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0