Bergaskogen



              Nu har Ludde och jag varit på en
              promenad i Bergaskogen......Det
              är ju kanon väder jag tog på mig
              en jacka och det var ju alldeles
              för varmt......det var så skönt i
              skogen,.....jag skulle ha tagit med
              en fika korg kände jag, men det får
              bli en annan dag............



                 Nu börjar det grönska i björkarna....



              Goe Ludde....ibland så stannar han och
              bara står och lyssnar på fåglarna.........



            Ludde gillar att gå här för det är mycket
            kompisar som har gått här, det känner han
            på alla dofter..........

            Ha det bra.........Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig promenadslinga det där.Där gick jag med hundarna när jag bodde i Fjugesta med.

Jag får ta med mina yrväder någon dag,så tar vi med oss fikakorgen och slår oss ner någonstans och tar en kopp kaffe och lyssnar på fågelkvittret.

Kram Madde

2010-05-05 @ 14:45:38
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det gör vi.....det ska bli så mysigt med kaffekorgen, och något riktigt sött och maffigt till.....snart gör vi det tycker jag....Kram Anita..

2010-05-05 @ 15:01:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0