Bättre tider



    Jaha ja nu har jag köpt mig en ny baddräkt
    en så kallad kjolbaddräkt......nu blir roligt
    att bada tunna igen......jag vill gömma så
    mycket av kroppen som möjligt när jag är
    på badstranden.....det ser ju för otäckt ut
    när folk som är överviktiga klämmer i sig
    i för små bikini......usch för att se alla fett-
    valkar som pöser ut överallt............vi får
    se hur det blir att bada i en kjol, kort men
    ändock kjol....spännande.......... 

    Ha det bra ........Kram Anita.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så fin vännen.En sån där baddräkt skulle jag med vilja ha.Jag hade en sån där baddräkt med långa ben förut.Som damerna hade förr i tiden....den älskade jag.Men den blev sliten och nött så jag fick kasta den.Sen har jag aldrig hittat nån sån mer.

Kram Madde

2010-05-06 @ 15:53:42
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Den där kommer du bli skitsnygg i.Jag är så fjantig så,jag badar inte alls för att jag ser ut som jag gör.Och hur går det med städLudde då?Om han vill komma till mej och jobba lite så får du skicka honom till dagiset på dammgatan klockan fem,inte klockan sju,hihi.Ha det gott.Kram på dej

2010-05-06 @ 19:43:06
Postat av: ANITA

Hej Madde...Vad mysigt med sådan där gammal go baddräkt, vi måste ta reda på om de finns sådana att köpa någonstans, jag vill också ha....Kram Anita..

2010-05-06 @ 20:09:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Annelie....Klart att du måste bada det är ju livet....ta på dig en t-shirt över bara...det badar ju ungarna i......jo den där städ Ludde han är och spekar i varje kruka med nysådd dill och pelargoner

så jag vet inte vad jag ska göra med honom...klockan

5....är ni så morgonpigga....du jag binder honom vid trappan i kväll när jag går till jobbet, så är det bara du tar honom i morgon bitti...hehe....kram Anita.....

2010-05-06 @ 20:15:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha,ja det kan du göra,jag tar så gärna med en sån liten gosing,och så gillar han ju dammvippor också som jag inte tycker om,finns väl inge tråkigare än att damma.Hoppas natten varit bra.Sov så gott,för jag antar att du läser det här i morgon.Kram på dej

2010-05-06 @ 21:54:23
Postat av: ANITA

Hej Annelie......Gillar du inte att damma, då ska du skaffa dig en Ludde för just dammning är han bra på......Natten har varit hektisk om jag säger så... men jag har sovit gott nu på förmiddagen....Trevlig

Helg på dig...Kram Anita.....

2010-05-07 @ 14:13:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0