AWARD



MIn första Award som jag fick av Madde förra året



Min andra Award som jag fick av Madde i dag

         Hon är snäll Madde  som delar
         ut dessa utmärkelser, jag är
         egentligen inte mycket för, att
         säga några bra saker om mig
         själv....men nu ska jag försöka
         komma på lite om mig själv....



        ¤ Jag är för det mesta glad och
           positiv, och har svårt för folk
           som ska framhäva sig själva
           och tala om hur duktiga de är
           på ditten eller datten, då går
           det kalla kårar av olust i mig
           och alla dessa negativa män-
           niskor som bara klagar, sam-
           tidigt som jag har svårt för dom
           som är tillgjordt positiva, för
           egen vinning skull.................



        ¤ Havet är ett måste för mig, att
          att få sitta utanför husbilen i en
          solnedgång och titta och lyssna
          på havet är en lisa för själen....


     
        ¤ Jag  älskar att skriva, jag har all-
           tid skrivit dagbok, jag har även
           en bok som jag skriver alla ut-
           landsresor som vi gjort med flyg
           och en bok som jag skriver i
           vart vi har varit med husbilen



        ¤ Jag gillar att jobba med människor
           som är effectiva och tar snabba
           beslut, det är därför nattjobbet
           passar mig så bra, för där får vi
           ta snabba beslut, vi hinner inte
           ringa runt till vårdcentraler och
           fråga någon doktor hur vi ska
           göra, utan här kommer vi snabbt
           fram till beslut och ännu har inget
           varit felaktigt  på dessa 18 år som
           jag jobbat natt..........



        # Jag gillar även att laga mat, helst
           då husmanskost, (Goe Gubben
           brukar stå för finliret).........



        # Sedan är jag som en ekorre, jag
           samlar på mig alldeles för mycket
           saker, har så himla svårt att slänga
           det kan ju vara bra att ha någon gång



       # Jag tar inte ut några bekymmer och
          sjukdomar i förskott, har aldrig för-
          stått varför man ska uppleva det två
          gånger, det måste ju bli dubbelt så
          jobbigt................




           Tack Madde än en gång........Kram Anita........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha nu förstår jag varför jag gillar dig så mycket.Du ÄR en härlig människa.

Puss Madde

2010-05-17 @ 22:23:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ha ha, du jäkla vad svårt det var att tänka "hur är jag egentligen", Jag tycker ju att jag är en riktig optimist, men här verkar jag vara mest pessimist tror jag, ha ha....Puss på dig.........

2010-05-18 @ 07:18:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0