ANGÅENDE NATTLINNE



              GODMORGON.......

Natten har varit "stönig".......efter badet i går tog
jag på mig ett nattlinne för Goe Gubben bjöd på ost
och kex i köket, och det var varmt för vi hade satt
på lite värme, för det var ju så fuktigt och kallt
i går.....jag brukar aldrig ha nattlinne på mig
annars om nätterna, jo om Wilma ligger kvar
eller i husbilen om jag känner på mig att i natt
kommer det några och ska skoja med oss, men
inte annars......men igår kväll kröp jag ner i
sängen med nattlinnet på och jag ska bara säga
att det där jäkla nattlinnet har levt sitt egna liv
när jag har vänt på mig har inte nattlinnet gjort
det , och sedan har jag vaknat av att nattlinnet
har vänt sig själv, framsidan på nattlinnet ligger
då under mig och jag håll på att strypas.........
Klockan tre hade vi nästan 26 grader i sovrummet
då tänkte jag gå upp och öppna dörren ut till kuvösen
men jag orkade inte riktigt, så jag låg kvar och
svettades i mitt bakovända nattlinne.......så denna
natt har varit "stönig" kan jag säga.........

Men det blir bättre i natt för nu ska det jobbas två
nätter och då är det ingen risk att det hamnar
några kläder bakofram........

Ha det gott..........Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är väl för rolig.Men det där är ju lite typiskt faktiskt.Jag har också snurrat in mig i nattlinnen och halft haft ihjäl mig på kuppen.

Kram Madde

2010-05-26 @ 11:30:07
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja nu får det vara slutsovit i nattlinne...nu är det en riktig stor flanellpyjamas som gäller...haha

Kram Anita.......

2010-05-26 @ 13:54:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0