Akut sug

                                  Hej.......

                   Strax före klockan ett i dag blev
                   jag akut sugen, så jag ringde Goe
                   Gubben.....jag kommer direkt sa han
                   och efter 20 min var han hemma, han
                   som i vanliga fall inte är den snabbaste
                   det är därför Daniel kallar honom för
                   "Blixten"....i alllfall efter ca 30 min var
                   vi på väg........jo ni förstår jag blev
                   akut sugen på att åka husbil och se
                    lite vatten.....så vi tankade i lite vatten
                    hivade in jycken och drog i väg till
                    Askersund......Det kallar jag en
                    akut utryckning.............

















              Ja det är det jag har pysslat med denna
              eftermiddag, jag har alltså inte putsat
              några fönster eller bakat några muffins
              jag har haft mycket roligare saker för mig.....

                       Kram Anita......... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Här försökte jag kommentera igår,men det var något fel...jag kom inte in i dina kommentarer.

Vilken härlig dag....och mjukglass,yummie.

Kram Madde

2010-05-26 @ 08:54:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det var så skönt i Askersund så det kanske blir flera turer dit nu på försommaren...Glassen var Lars för jag är inte så förtjust i glass....Kram Anita.....

2010-05-26 @ 10:47:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0