TISDAG KVÄLL



Så här på kvällskvisten sitter jag och
summerar vad som skett i dag, och
det har varit en lugn dag................
precis som jag önskar.....Jag har
bakat två korgbröd med limpor som
jag hade sirap i och jäklar vad söta
de blev, jag får nog ge bort dom till
Magnus och Erik för de gillar mitt hem-
bakade bröd....Wilma fick smaka när
hon var här men hon gillade det inte
och det var för sött för Lars och
min smak......Vi var även en sväng till
Frösvi och köpte tre flak med ägg......

På tv fronten var det halv åtta hos mig
som stod på, och där fick jag en liten
ide' om lingon..???. Sedan var det ju
Mästarnas Mästare....håhåjaja vad
trött jag blir på Sjöberg och hans
psykningar......hoppas han åker ut
snart han är bara förmycket........

Ha en bra natt............
Kram Anita.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du är duktig med det här att baka....

Det är ju så himla gott med hembakt....men jag får aldrig någon rutin på det där.

Kram Madde

2010-03-04 @ 06:41:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Haha ....jag kan snart börja sälja bröd, för frysen är knökafull....men jag tycker det är så himla roligt att baka bröd...det är inget ansträngande förstår du, och det är min melodi.....

Kram Anita......

2010-03-04 @ 12:51:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0