TISDAG 30/3


                          
                        
                                 GODMORGON

Vaknade till solsken, det är alltid trevligt, då kan jag
ta min frukostbricka och gå och sätta mig i kuvösen

I dag var första gången i år som jag gick kippskodd
alltså utan strumpor i skorna...ja om man inte räknar
på Teneriffa förstås, men det räknas inte för där kommer
det inte in grus och lite snöblask i skorna som det gör här
hemma på våren....jag tog biorundan med Ludde i bara
foppatofflorna och då känner man att nu är det vår......

Annars har jag gjort min första natt utav två, och sedan
är jag långledig, i natt var det halt på vägarna bortikring
och skogsvägarna börjar det bli så spåriga så där lever
bilen sitt eget liv när man kör, det slänger både hit och
dit men ännu har vi hållit oss på vägen...........
Det är fullmåne nu och det ser man på  brukarna, det
blir flera larm, för de kan inte sova, det var lika på
Linden i natt, där de hade haft mycket larm också, det var
lugnare på Oxelgården...men det kommer nog mera
larm där i natt tror jag...hehe............
Nej nu är det dags för frukost........

Ha en bra dag.........
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

He he... där hade du fel vännen.Det var lugnt även i natt.

Kram Madde

2010-03-31 @ 08:14:24
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Men kan jag verkligen ha fel.....Mari-Anne Henryssons stående uttryck........Härlig människa..

Skönt att ni fick lungt efter allt otäck som varit

Kram Anita.....

2010-03-31 @ 20:30:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Bra att jag hade fel...ni behöver lite lugn och ro nu.....Kram ANITA.....

2010-03-31 @ 20:32:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Nu är det ju så att jag upprepar mig i bland...men jag menar att ni har haft det riktigt otäckt...

2010-03-31 @ 20:35:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0