Påskvecka


Ja eller god förmiddag......det är ju ett par jobbarnätter
på gång, så därför har jag sovit lite längre i dag.........

Jag har känt ett sug efter att åka till Marieberg och shoppa
loss lite nu ett par dagar, men jag har ingen bil hemma.....

Lars och två jobbarkompisar turas om att köra in till Atlas-
copco......och förra veckan körde Lars, och denna vecka
är en av dem till Italien och en är pappaledig, så därför
får han köra själv, och just då blir jag så himla sugen på
att åka och handla........Ludde skulle behöva något att ligga
på i husbilen och jag hade tänkt att åka ner till Granngården
och titta vad dom har men de stänger klockan 17 och Lars
brukar komma hem då, men eftersom han åker själv i dag
tror jag att jag kan lura hem honom en halv timma tidigare

Nej nu är det frukost och sedan ska jag rota lite bland påsk-
sakerna och se vad som finns............................

Ha en bra dag........
Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det där är väl så jäkla typiskt.När man vet att man inte har någon bil.....så vill man åka överallt.

Så himla typiskt...hi hi.

Kram

Madde

2010-03-29 @ 11:39:29
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja och det är ju inte ofta som jag får ett sug...men nu fick jag det....ja det är typiskt då att inte ha någon bil.......Kram....

2010-03-29 @ 12:18:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0