ONSDAG 3/3

               HEJ PÅ ER........

Idag skiner solen från en klarblå
himmel....jag har varit ute en sväng
med jycken och det drar lite snålt
om näsan......Därför tänkte jag visa
några bilder från förra sommaren när
vi var i Italien och på Franska rivieran....



Här har vi gjort ett stopp någonstans i Europa för vidare färd mot
Italien, det var den 16/6 2009..............



Här är lekplatsen på en camping i Italien...oj vad det blommade i
alla krukor och urnor, ja alla buskar var också översållade med
blommor i alla färger........



I Medelhavets blå bölja......det här är mitt rätta element.......oj vad
skönt........Nej nu kom den minsta sonen hem så nu får det räcka med
inlägg för denna gången..........

Ha det bra........
Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: hemma hos wilma

hej farmor vad glad jag blir när du skriver till mig jag kommer lägga in ett nytt inlägg i kväll nu lagar mamma pankakor vi kollar på riseptet i från den där kokboken som jag fick av dig ha det bra

Wilma.............

2010-03-03 @ 17:46:16
Postat av: Anita

Hej Wilma...Vad bra att du skriver blogg, då vet jag vad du gör på dagarna efter skolan....hoppas att det blir goda pannkakor......Kram Farmor....

2010-03-03 @ 19:06:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag älskar den där bilden på dig i vattnet.....

Livsnjutare är vad du är vännen min.

Kram kram

2010-03-04 @ 06:43:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......Ja tänk om jag kunde få ligga så där lite oftare......då skulle livet kännas lätt....

Kram Anita.......

2010-03-04 @ 12:44:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0