Måndag 29/3



Jag brukar inte ha så mycket påskpynt, men just i år
känner jag att det blir nog svärmor Siv's vävda dukar,
gula ljus i olje lampan i köket, gula saker i påskriset
ägghönan med äggkopparna kommer nog också fram,
mammas broderade påskduk......ja jäklar i år blir det
en gul påsk på Dammgatan......jag har en kartong med
påsksaker som jag inte har haft framme på flera år,
men när Goe Gubben kommer hem ska han få leta på
den........spännande att få se vad den inehåller....jag
kan tänka mig att det är en massa saker som pojkarna
har gjort och annat smått och gott.................

Ja i år känner jag för en riktig Påsk..............

Ha det bra.........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt.....så mysigt!

Kram

2010-03-31 @ 08:12:24
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja visst är det mysigt....Kram.....

2010-03-31 @ 20:36:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0