MÅNDAG 1/3



Nu är den här....Måndagen som jag gillar allra bäst
Jag gillar ju inte Måndagar, men denna gillar jag
eftersom den kommer efter en jobbarhelg...........

Idag är det också den 1 Mars.....är det en vår
månad eller inte...det går ju i allafall åt rätt håll

I dag ska jag ha en slappardag.....det är bara
Ludde som pockar på min uppmärksamhet
lite då och då.......Syrran ringde nu, hon har
varit en vecka hemma i Småland och sa att
de hade också haft mycket snö, men i slutet
på förra veckan hade det regnat så snön hade
sjunkit ihop mycket...så nu önskar jag att det
kom lite regnväder till oss också istället för
dessa snöflingor som far genom luften.......

Men nu ska det ju bli kallare så snön lär
ligga kvar...........

Nej nu är det dags för en promenix med djuret
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill också ha regn<3333

Kram

2010-03-01 @ 14:03:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha....ja det förstår jag att du vill, men vi får vara glada att det inte åskar i dag......Kram...

2010-03-01 @ 14:17:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0