FELRINGNING



                             Haha............

Jag skulle ringa till Wilma på hennes mobil tänkte
jag, och slog ett nummer men det var ingen som
svarade så jag la på.....efter några sekunder ringer
min mobil och jag svara......haj du hade ringt mig
säger en dam med väldig Värmländsk dialekt......
och jag blev så full i skratt när jag hörde henne,
men jag förklarade att jag skulle ringa till Wilma 
och hette inte hon det, då hade jag ringt fel
och bad om ursäkt för det.......ja sedan är det nog
som det är när man får en Värmlänning på tråden
hon snackade bara vidare, men till slut önskade
hon mig en Glad Påsk i alla fall.....haha jag tror
jag ska ringa fel lite oftare, för en sådan Dam kan
göra dagen mycket roligare.................

Ha det gott.........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med trevliga människor.Men det är ju så...att du är så himla trevlig,så man blir automatiskt trevlig mot dig.

Le mot världen och världen ler mot dig...eller vad var det vi sa Anita?



Kram Madde

2010-03-31 @ 08:18:31
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: hemma hos wilma

ha ha!!!! Vad skojit.Man kan ju bli lite vimsig ibland det har jag ochså blivit många gånger ha det så bra kram kram......

2010-03-31 @ 09:45:15
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja tänk vad lätt livet blir med lite skratt....haha....Just nu har jag läst en blogg och jag skrattade så tårarna rann....nu känner jag mig så lätt om hjärtat.....klart att vi ler mot världen du och jag......Kram på dig.....

2010-03-31 @ 14:18:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Wilma Gumman....du får farmor att skratta ..har du blivit vimsig också...skönt då är jag inte ensam...haha.....ha det bra gumman...jag ringer dej snart...så får vi se vart jag hamnar....hehe...kram

och puss.....

2010-03-31 @ 14:21:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0