TISDAG 22/6



            Häcken är nyklippt, det brukar Lars alltid
            göra till Midsommar........solen skiner och
            på min termometer som sitter åt norr på
            skuggsida visar nu på + 24 grader........

            Jag har jobbar en natt och har en kvar,sedan
            skulle jag gått på långledigt men jag har tagit
            två extra nätter nästa vecka, så att jag får lite
            extra timmar........men nu börjar nedräkningen
            jag har 9 jobbarnätter kvar innan det blir dags
            att prula ner jobbarkläderna i tvättunnan.......

           Nu ska kökssoffan få en skvätt färg på sig
           sedan tror jag den är färdigmålad..............

           Ha det gott i solskenet...............A

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du har varit duktig med soffan.....jag har inte gjort något mer med mitt skåp.Men det är färdigslipat i vilket fall.

Kram Madde

2010-06-24 @ 11:55:58
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....ja jag skulle börja med stolarna men det får nog bli efter semestern....jag ska ju jobba några extra nätter nu på min långledighet....Kram Anita..

2010-06-27 @ 18:53:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0