TISDAG 1/6



                          GODMORGON..........

            Ja nu har jag gått av mitt jobbarpass och
            skall vara långledig....nästa jobbarpass
            blir den 11/6.......ja månaderna bara
            springer iväg........Natten har varit bra
            vi var inte så trötta i natt Tarja och jag...
            så i natt har vi faktiskt talat med varandra
            i går natt gick all energi åt att försöka hålla
            oss vakna när vi åkte mellan brukarna......

            Jag har fått en nattgäst.......eller daggäst... som
            skall liksom jag sova i dag........det är Erik som
            har jobbat natt och ville sova här nu ett par
            dagar för han ska visst ut och fiska när han
            vaknar............och jag ska nog laga en god
            köttgryta i dag så därför ska jag nu gå ut på
            recept.nu och leta på något riktigt smarrigt
            recept....gärna med lite hetta i för jag har lite
            ont i halsen.....och ont ska ju med ont fördrivas

            Ha nu en skön dag.......Kram Anita............
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0