REPRIS



                     Nu har jag tittat på reprisen av
                     bröllopet mellan Victoria och
                     Daniel.....och jag tyckte att reprisen
                     var bättre......men det kan kanske
                     bero på att i kväll såg jag det på en
                     42- tums tv och igår på en 19-tums
                     Det går en repris i morgon kväll ock-
                     så.....jag ska nog titta på den också

                     Nu ska jag sänka ner mig i bubbelbadet
                     och i kväll har jag fått till det här med
                     bubblorna............perfekt.................

                     Ha det gott..............Kram Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0