Mantorp


                                                           Stora Hammarsundsbron.....

                             Hejsvejs

        Jag ska gå på min andra jobbarnatt i
        kväll.......och jag måste säga att den
        finaste tiden att jobba i nattpatrullen
        är just nu.....vilka underbara nätter
        det är.....fågelkvitter som är öron-
        bedövande och göken som hörs från
        öster...är det månne tröstergöken....
        helt underbara soluppgångar..........
        klar och frisk luft......nu när det är 
        som bäst..ja då tar man semester....

        I morgon bitti när jag kommer hem från
        jobbet kl 0700 då står Goe Gubben och
        väntar....då drar vi till Mantorp med hus-
        bilen.........men bara över helgen.........

        Ha en bra e.m......Kram Anita............. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du sover gott där i husbilen min vän.

Ha en mysig helg med goe gubben och lille vovven.



Kram Madde

2010-06-18 @ 07:53:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....ja det här med att sova gott efter ett jobbarpass är sällsynt.....jag är glad att jag inte behöver jobba i natt igen, för det hade jag nog inte klarat....men just nu mår jag som en "kronprinsessa"..........Kram Anita.......

2010-06-18 @ 17:53:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0