HEMMA IGEN



               Hemma igen efter ett par nätter i Gränna
               nu känner jag en stark längtan efter min
               semester.......Det är så avkopplande att
               dra i väg med husbilen så nu längtar jag
               och det är inte lång tid kvar................

 

               Vi stannade i Vadstena på väg hem,
               tog en liten promenad vid småbåts-
               hamnen och tittade på slottet.........

               Eftersom det var middagstid och vi var
               hungriga så käkade vi även här. det blev
               bakad potatis med skagenröra, bröd och
               rikligt med sallad till..........jättegott......

               Vi var också inne på Antik affären som
               ligger efter vägen och jag köpte mig ett
               fiskfat, där ska lägga den kokta laxen på,
               som jag ska koka till midsommar..........



                Ludde trivs så bra med husbilslivet
                han är så himla snäll och sover så
                snällt på sin filt under bordet hela
                nätterna........och alla människor
                kommer fram för att klappa honom
                de tycker att han är så söt och lugn
                
                Vi hade hundar på båda sidor om oss
                på campingen, och det ena paret hade
                5 lite större hundar och de började skälla
                så fort några andra hundar gick förbi......
                men Ludde han spetsade bara öronen och
                tittade på dom...........så himla go är han...

               Nu är det en ny jobbarvecka men jag har
               börjat räkna ner...till semestern............
               som kommer lika välbehövligt varje som-
               mar efter 1 års slit för brödfödan............
               och är det några som är värda det, så är det
               vi inom vården...............

               Ha en bra Söndagkväll...........Kram Anita........

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra av Ludde att skita i dom andra hundarnas gläfsande.Ni har pli på den lille gossen;)

Jo visst är det så att vi är värda en skön semester Anita.....

Kram Madde

2010-06-21 @ 15:30:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....pli på jycken vet jag inte om vi har, men jag tror att han är intelligent och lite lat...

för han verkar tänka att det är ingen ide att lägga krut på att skälla när man ändå sitter bunden och inte kommer någonstans

Kram Anita.....

2010-06-21 @ 17:16:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0