TORSDAG 1/7



                      Nu har vi kommit in i Juli......vart tog
                      Juni vägen egentligen, det pinnar på
                      i en rasande fart just nu, och jag hinner
                      absolut inte med.......kan det vara att
                      jag jobbar natt och sover bort en massa
                      dagar måntro, ja jag vet inte, men det
                      går för fort tycker jag.............

                      Ha det gott därute.........................A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst rusar tiden förbi.Men du....vilken sommar vi har haft fram till nu och du och jag har inte ens börjat vår semester.För mig känns det som jag haft semester.....helt mysko.Men jag har ju hela semestern kvar.

Kram Madde

2010-07-01 @ 10:40:03
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja vi kan ju inte klaga på vädret det har varit kanon hoppas att det håller i sig när vi får vår semester också, och gör den det då kan det regna hela jä....hösten och jag ska inte klaga en enda gång, jag lovar.......Kram Anita...

2010-07-01 @ 15:11:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0