RYGGSKOTT



               Ryggskott har jag fått
               och jag vet inte om jag
               har gjort något särskilt
               visst vi har ju lyft upp
               några brukare som har
               legat på golvet den senaste
               veckan, och ibland är det
               trångt och bökigt...........

               Men i Fredags innan jag
               gick till jobbet slog det till
               och sitter på höger sida ryggen
               denna gång.....så i Lördags
               morse innan jag gick hem, sa
               jag att de fick sätta in en vikarie
               för mig på lördagnatten, för jag
               kände att jobba kunde jag inte
              
              Ryggskott är en svår sjukdom
              som man kan dö utav om det
              vill sig illa........Olog Palme dog
              av ett ryggskott......så det gäller
              att vara försiktig................

              Ha en bra söndag i solskenet....A..

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det där är inte att leka med.Var rädd om ryggen nu vännen.

Kram Madde

2010-07-08 @ 07:28:48
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Nu är det mycket bättre, så det var tur att jag inte jobbade lördagsnatten för det hade aldrig funkat......Kram Anita.....

2010-07-08 @ 19:38:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0