PITE HAVSBAD



                              Hej..........

              Vi har nu kommit till Pite Havsbad, jag skulle
              lagt ut bilder på resdagboken.se men det är
              något vajsing och jag med mitt dåliga tålamod
              blir snart tokig om jag inte får ut bilderna i dag,
              ni får väl hålla koll om dom kommer senare för
              jag ger mig inte, och sedan har jag ju med mig
              min support men han säger att felet är på resdag-
              boken.......Ni får hålla till godo med dessa smultron
              som Ludde och andra diverse hundar har pinkat
              på efter en liten stig där det var många som rastade
              sina hundar...............kommer även en bild där vi
              rastade i dag på väg till Piteå..................



               Som ni ser har vi fortfarande fint väder........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0