ONSDAG 7/7



              Innekatten Sigge bor i stan med kompisen
              Bob som inte ville vara med på bild den här
              gången, deras matte och husse heter Jessica
              och Erik, och det var där vi var på födelsedags-
              kalas i går kväll.........När vi hade delat ut presenter
              och fikat åkte vi hem och tittade på Allsång på 
              skansen och där regnade det, det var så länge
              sedan det regnade här, så man har nästan glömt
              hur det känns, men visst kan det vara skönt med 
              ett stilla sommarregn, och det är ju så torrt i backen
              nu så det kunde gott regna någon natt det skulle inte
              göra mig något alls faktiskt................

              Nedräkningen till semestern håller på, nu är det bara
              4 nätter kvar, det var nog tur att jag var hemma och
              vilade min rygg i Lördagsnatt för den är mycket bättre
              så i kväll går jag på igen och ska jobba 2 nätter.............

              Ja eftersom inte vår Herre har släppt någon skvätt
              över Dammgatan ska jag nu ut och vattna lite blommor
              och ta det lite lungt........på soldäcket med lite tunnbadning

              Ha det gott..................................A 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ja nu börjar nedräkningen för oss.

Yippe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Madde

2010-07-08 @ 07:30:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du nu närmar det sig lite behövlig ledighet....Kram Anita......

2010-07-08 @ 19:34:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0