Midnatt

               Nu är det midnatt och Ludde är i
               sitt esse......han är faktiskt lite lik
               sin matte............jag såg att Ludde
               gick ut och la sig på soldäcket och
               eftersom det fortfarande är varmt
               så tog jag mig ett dopp i tunnan...
               egentligen skulle vi kunna vara
               här ute i natt....men då kommer
               väl regnet...så det får nog bli goa
               sängen i natt................................
          
               Nu är jag nerkyld så det ska bli
               skönt att krypa ner i sängen........

               Ha en bra natt...................A......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0