Kroppkakor



          I morgon bitti bär det av till Borgholm på
          Öland där jag är född en gång för en Herrans
          massa år sedan.....vi ska hälsa på min halvsyster
          Ewa och hennes man Alf......och det enda jag vet
          är att jag ska äta kroppkakor....så nu har jag laddat
          upp med lingonsylt........om ni vill följa med på vår
          resa kan  gå in på www.resedagboken.se och
          söka på lekebergsbo, så kommer ni förhoppningsvis
          dit, och jag tänker skriva lite varje dag under denna 
          semester både söderut och senare norrut.............

          Ha det gott..................................A....................... 



      

Kommentarer
Postat av: Madde

Gott med kroppkakor....mums.

Ha nu en sköööööön semester vännen min.

Puss Madde

2010-07-15 @ 11:21:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...nu har jag ätit kroppkakor så magen står i fyrkant.......jag önskar även dig en riktig skön semester.......Kram

2010-07-17 @ 20:40:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0