Gävle 21/7



                               Hej.....................

          Vi startade i går morse och kom vid 1330- tiden
          fram till Gävle, vi ligger på en rätt liten camping
          som är knökafull med husbilar och husvagnar....

          Jag skriver ju i Resdagboken också men den
          tycker jag har blivit mycket krångligare sedan
          jag skrev i den förra året, så nu blir det att jag
          kommer att skriva i både bloggen och resdag-
          boken ett tag får vi se hur det känns........




                           Det här är vår utsikt från husbilen
                           det är varmt och det blåser.........
                           så här är rätt behagligt att vara...

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att du tyckte att resedagboken var krångligare....för jag fattade inte riktigt grejen.

Jag får följa dig här i bloggen istället!

Kram kram

2010-07-26 @ 12:51:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.......Ja resdagboken var väldigt krånglig i år......Kram.....

2010-07-28 @ 07:50:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0