VIRRIG



                       GODMORGON

Haha nu har jag varit ute och rastat Ludde,
han väckte mig 1245 och ville gå  ut, och
det var bråttom såg jag , så jag slängde på
mig morgonrocken en jacka och körde ner
ett par bara fötter i kängorna......håret stod
ände för det hann jag inte kamma, och så ut

Jag tänkte att det kommer nog inga bilar eller
folk så här dags, men det var just vad det
gjorde.....det kom en herre som gick på
samma sida som mig......men han snedda
över vägen när han hade tittat på mig några
gånger haha........jag tänkte säga att jag hade
jobbat natt, men då kanske han hade tänkt
att den där kärringen låter lika tokig som hon
ser ut haha........

Det är hälsosamt att skratta...........
Kram Anita...................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha....jag förstår din känsla.

Har varit med om just det där....så många gånger.

Man känner sig lite trälig.....om man säger så.

Kram o natti en stund igen.

Madde

2010-01-05 @ 13:40:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej farmor nu har min kommpis ingrid åkt hem och vi har åkt skridskor och jag har druckit varm chåklad och det var jette gott så nu ska jag titta på tv helsningar wilma.........

2010-01-05 @ 17:10:44
Postat av: Anita

Ja du Madde...man känner sig lite trälig just då...

sedan skrattar man år det och tycker att det är kul

och undrar vad han egentligen tänkte...haha.......

Kram Anita.....

2010-01-05 @ 18:08:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Wilma...hoppas att ni har haft det roligt Ingrid och du...vad gott med varm choklad, det skulle jag kunna ta med mig i natt när jag ska jobba och det är så här kallt....Ha en bra kväll...

Kram Farmor......

2010-01-05 @ 18:11:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0