Torsdag


                     Hej................

Nu ska jag berätta vad jag hade för mig i går...
Jo jag städade faktiskt....och jag storstädade i
badrummet, där fyllde jag en halv sopsäck med
gammalt smink, jag tömde rubbet i skåp och
lådor......för på kvällen skulle nämligen vår
"gamla" bemannings syrra komma.......Pernilla,
för hon är återförsäljare för Mary Kay produkter

Fia och Bettan var också här och skulle få prova
vad hon hade att komma med..........
Jag har köpt olika sorters smink i alla tider för
mycket pengar. och mycket olika krämer och
saker som jag kanske bara har använt en gång
och sedan inte mera för att jag inte varit nöjd

Nu fick vi prova en lotion för torr hud, och jag har
torra armbågar och smörjt med alla sorter krämer
och salvor och det har aldrig hjälpt, men med den
här kände jag direkt att den hjälpte............

Jag köpte hela kittet med hudvård......så ikväll ska
kärringa Sandström ha en spa afton, först ska jag
ligga i bubbel badet och "blöta" upp mig ordentligt
sedan ska det smörjas ska ni veta, oj vad skönt det
ska bli, och de lovar ju att huden blir yngre med deras
hudvårds-saker, så ni kanske inte känner igen mig
sedan, Goe Gubben ska få leka fotterpeut, för dit ner
har det blivit långt nu på gamla dar......haha.........

Tur att vi inte har några sidenlakan för då skulle
Goe Gubben få förankra mig med spännband.....

Ja det kommer nog kanske en uppföljning på detta
i ett senare inlägg...........

Ha en bra dag........
Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt du kommer att ha det,njut,och Mary Kay det är bra produkter Kram Anette

2010-01-14 @ 13:14:53
Postat av: Anita

Hej Anette, ja jag tror att dom är bra och passar mig....Kram Anita.....

2010-01-14 @ 14:18:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Fredric

Jahopp kanske dags att plocka fram lite sanningar nu då....



1.Det har inte blivit längre till fötterna utan det är förmycket i vägen..



2.Det finns faktiskt ett medel som gör att åldrandet stannar upp och hör och häpna det finns i avstötningsmedecin men det är så dyrt att det lär aldrig nåra sminkföretag ha i sina produkter.Så kom upp med STORA plånboken så ska jag kunna avvara ett par kartor.



2010-01-14 @ 17:22:10
Postat av: Madde

Mary Kay är skitbra grejer....Mikaela hade fått sånt av Anna och då fick jag prova lite.

Mmm mjuk och hal kommer du bli bruden.

Kram Madde

2010-01-14 @ 17:56:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

1......ingen kommentar.......2 Så mycket pengar har jag nog inte men jag är glad och nöjd om en av mina söner förblir ung och vacker hela livet....när ska du börja ta dom tabletterna..?????///// M

2010-01-14 @ 18:32:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jag tror också att det är bra grejer...får se om jag orkar med alla krämer, och i vilken ordning de ska smörjas in, det blir nog knepigt, tror jag....

Kram Anita.......

2010-01-14 @ 18:35:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0