TISDAG 26/1



                                    Hej på er............

Nu är resan beställd och klar.......oj vad härligt........sola och bada.....

Nu är jag långledig till nästa helg, och det känns skönt, jag behöver
ta itu med lite tvätt, strykning och städning, sådant som inte hinns med
på dagarna när man jobbar nattpass.......Annars har det varit lugnt på
nätterna nu, inte så mycket larm, och tur är väl det för det blir mycket
bilåkande i stället, 15-20 mil varje natt, och det tar ju sin lilla tid..........

Min kära kamrat Mari-Anne H ringde, och det är lustigt när man talar med
henne flyger tiden iväg, ett par timmar rinner iväg så himla fort, när man
har roligt.....och det blir mycket skratt och skvaller när vi talas vid...hehe

Nej nu blir det sängbäddning och lite plock innan Goe Gubben kommer hem
från jobbet.......Han drog iväg till Willys och handlade i går så nu slipper jag
åka dit denna veckan........Skönt......det ska ju bli oväder har jag hört och
just nu känns det skönt att jag har jobbat klart och slipper ut och köra på
moddiga skogsvägar, och att kylen och frysen är påfyllda.....Nu är det bara



Ludde som behöver ut och rastas...och han tycks ju älska snö och
kyla, så det är inte lätt att få in honom när jag fryser och huttrar...
men nu har jag ju en solresa att se fram emot , jag får tänka på den
när man står ute i -10 grader och nordan drar förbi..................

Ha en bra kväll..........
Kram Anita....................





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att ha en solresa i sikte,blir minst sagt avis Kram Anette

2010-01-26 @ 17:53:40
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja du nu åker vi "snart".....det går så fort när man har något att se fram emot.....

Kram Anita.........

2010-01-26 @ 21:29:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0