Tisdag 19/1



                    GODMORGON

Ja då var det Tisdag igen och jag har kommit
i fas efter jobbarhelgen.....Dagen efter att jag
"gått av" blir lite si och så med, men nu är det
som vanligt igen......I dag har jag lite ärenden
att göra på Fjugesta....Jag ska till apoteket och
hämta ut lite mediciner, och så ska jag gå in
till Birgerssons designe och köpa mig en fin
tulpan bukett, dom är ju så fina nu, och jag
vill helst ha en bukett med blandade färger så
här på" vårkanten"............

Sedan ska jag gå ut i "boa" och leta på min
lergryta som jag köpte för så där 30 år
sedan, för där ute gör den ingen nytta......



Jag skulle vilja göra en fläskstek i den men jag har inget fläskkött
i frysen, så jag åker till Ica och kollar om de har något bra.........
Annars blir det köttfärslimpa för köttfärs har jag i frysen............

Jag såg även ett lätt recept på Biskvier i en veckotidning, och då
blev jag sugen på att baka sådana också....jaja nu ska jag nog
inte lova för mycket .....jag såg i en tidning att det här med bloggen
tar också tid och blogga är roligt just nu ...jag är nog inne i ett "stim"
kan man säga..........Nej nu är det dags för frukost......sedan så......

Ha en bra Tisdag............
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmm visst är tulpanerna fina nu.

Kul att du gillar att blogga nu....du förgyller min tillvaro vet du.

Kram Madde

2010-01-19 @ 13:11:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det blev så fint på köksbordet med en ren nystruken duk och färska tulpaner.....roligt att jag kan roar någon med mitt svammel.....Kram Anita..

2010-01-19 @ 14:43:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0