Tidig Morgon



             God Morgon.........

Ja nu är det en ny dag och nya möjligheter........
att kanske ta sig ut till tvättstugan eller göra
något annat nyttigt......vi får se vad det kan
bli i dag..........Jag är ju uppe tidigt men kan
inte sätta igång med något eftersom Goe Gubben
ligger och sover fortfarande, han ska upp vid halv
sex tiden så jag får surfa runt här ute ett tag till...

Annars blir det en lugn helg vi har inget som är
inplanerat....jag ska gå igenom lite recept
jag har ju lovat Sussi att hon ska få receptet
på Gulaschsoppan....(det kommer Sussi)......

De gjorde en soppa eller fiskgryta på halv åtta
hos mej i Onsdags tror jag det var, och den ska
jag nog försöka mig på i helgen, för den tyckte
jag såg god ut........

Nej nu ska jag försöka ta mig ut till postlådan
och hämta Nerikes Elände och se vad de har
för deprimerande nyheter i dag..............

Kram Anita..............


Kommentarer
Postat av: Madde

Sussi kommer bli sååå nöjd med receptet....yummie.

Kram Madde

2010-01-29 @ 16:54:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja snart kommer receptet.....haha....jag är såååå

seg.......kram

2010-01-30 @ 08:50:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0