SNÖ SNÖ och åter SNÖ



            Någon dag nästa vecka ska jag åka ut till Marieberg
            och gå i affärer...usch och fy...är det något jag avskyr
            så är det att springa runt i affärer, jag får nästan panik
            när jag tänker på det....därför måste jag intala mig att
            nästa vecka ska det ske.........vi ska ju åka på semester
            och då är det alltid kul att ha något nytt att ta på sig.....

            Jag har aldrig nagellack eftersom jag har ett jobb där
            man tvättar sina händer väldigt ofta, men nu tänkte jag
            kosta på mig ett till semestern...........Yuppy Puppy här
            ovanför tyckte jag skulle passa mig.......sedan fick jag
            för mig att Puppy betyder hundvalp, och då blir det att
            tänka lite extra på Ludde när man ligger där i solen
            och jäser........

            Nu är det nog dag att ta i tu med lite brödbak.......
            Ha en bra dag..........
            Kram Anita............... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Jag skrev en massa kommentarer till dig inatt.

Blogg.se höll på att uppdatera då,så jag vet inte vart dom"kommentarerna"tog vägen.

Skitsamma...yuppy puppy blir skitsnyggt på dig;)

Kram Madde

2010-01-28 @ 09:12:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Det har bara kommit en kommenter de andra flyger nog runt i blogg världen.....

Kram Anita.....

2010-01-28 @ 14:18:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0